ღ Xperia.

Hejsan hoppsan.
Sitter här hemma och göttar mig med en cola.
Sov i stan inatt, var väl blandade känslor om den saken men ja, SOLSIDAN ÄR KUNG!
Ska snart dra mig neråt till tåget i detta otroligt fina väder -.-' varför i helvete ska det börja snöa när det varit så fint väder den sista tiden?! Blir så jävla lack.
Aja, bankeryd ska jag till iaf, ta mig lite fika hos gammelmormor sen träffa Sanna och skitsnacka lite.
Efter det drar jag till Nicklas igen, & kollar solsidan hoppas jag!

Ehm, ja. TJO



Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback