ღ Stay.

Jahopplan, ännu en gång har jag fått för mig att sitta på biblan, och plugga! Dock blir det aldrig av, vilket är fett jobbigt :/ Men vafan, hur ska man kunna plugga när det är så jävlans tråkigt? helt seriöst?!
Ska väl försöka, igen. Kan ju iaf ta mig tid till att göra ett arbete klart.
hehe, jag uppdaterar sen, för nu har jag inte att skriva mer :o
Kan ju berätta om gårdagen kanske? Men neeeeej, den är inte värd att nämnas. NÄ SKOJA!
Va typ världens underbaraste dag ^^ Skit mysigt va det, åkte till Nicke Ponken, vi gick hem till honom och umgicks och mös massa. Sen stack vi till a6 och köpte kläder till honom, höhö, jag vill ju ha en fin pojkvän så jag tvingade honom att bränna massa pengar :D Efter a6an så stack vi hem till honom igen och mös massa.
Det va kanonis.
Men ja, det va det, intressant va?! HIHI jag veeeeeeeeet.
Ska plugga. PLUGGA NU.

SHO


/- HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback