ღ Oh my......

Sitter i skolan, vi har prao vecka men jag får då sitta här och ta igen allt som jag ligger efter med.
Vilket är ungefär...... 30 uppgifter.
Så det blir tufft, men ja, ska väl fixa så mycket som möjligt på dessa två jävla idiotiska veckorna.
Aja, nu sitter jag här iaf. Ska börja jobba så fort jag gått och dubbelkollat alla sena inlämningar och skit med lärarna, hämta vatten ska jag göra med.... Törstar ihjäl... Sen kanske ta en cigg på det, tycker faktiskt det låter bra.
Och förresten! Vafan gör man om läkaren har tagit ens patientkort? Va där igår, fick inte tillbaka det där jävla kortet som jag faktiskt BEHÖVER! Fan, suger. Får väl springa dit sen innan jag sticker till A6 med gulleplutten.

Ska hänga med lilla pojken när han går och skäller ut jack&jones. Hans brallisar gick sönder efter bara några dagar, helt sick. hehoooo.
Sen blir det sticka hem till honom och myspysa tills jag ska hem.
Ska väl försöka få in lite plugg emellan mysstunderna, Nicklas får hjälpa mig! 

Aja, ska ta en rök innan jag springer efter lärarna! SHOOOOOO


/- en rejäl jävla frukost innan man drog till skolhelveten. MÖMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback