ღ Mojs in the kitchen.

Sitter och lyssnar på musik & dricker extremt god oboy!
Har fixat lite grejer nu innan detta, nu ska jag vila tills jag ska vidare.
Ska in till min lilla nallebjörn idag & sova där, ska bli dunder mysigt ^^ som alltid.
Robin va så snäll och gav mig ett paket cigg innan, du räddade min dag ♥
Men iaf, ska vila lite till och njuta av musiken & oboyen, sen börja fixa mig så jag är klar när nästa ärende ska fixas.
Melodifestivalen imon! och ja, sorgligt men ja, jag kan typ alla låtarna utantill... Dom är faktiskt lite bra..... massa bra! Även om det inte är melodifestival-låtar utan mer radiolåtar. Men ja, allt förändras ju, lite sorgligt dock att det inte va med någon schlager låt typ, bara några få som va skit dåliga.
Haha, intresse klubben antecknar, right?!
Here you go, låtarna jag tycker varit riktigt bra i hela melodifestivalen!

Me and my drum
On my own
Oh my god
Desperados
In the club
My heart is refusing me
Oh my god!
Elektrisk
Like suicide
Tid att andas
The king
Spring för livet
The hunter
Alive
Leaving home
Just klicka på the stars.




/- Jag är sjukt avundsjuk på Pernilla.......  DREGEN SKA VA MIN MAN FÖRHELVETE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback