ღ hoppla.

Ojsan hoppsan, här har det varit dåligt med uppdatering.
Men ja, jag typ bor hos min pojkvän, och han har inget internet. Sen har det inte blivit mycket skola pga alla sjukhus besök!
Men jag skriver när jag har chansen. Dock så tar det år att skriva, då min höger handled är gipsad -.-
Lyckades ramla när jag kom till Nicklas, och bröt ett jävla ben i handleden. Fy satan, den smärtan va inte att leka med. Som plus i kanten så klämde och drog jävla läkarna i handen, FAN VA JAG HATAR DOKTORER IBLAND.
Men ja, nu sitter jag i skolan. Slappar och försöker få lite gjort. Om en timme ska jag pka till min älskling, vad som händer där återstår att se. Vädret är inte att leka med idag så en promenad ska jag få ut honom på iaf!
Pimpat mitt gips med, sjukt fint är det. HAHA!
Ska väl slänga in några trevliga bilder kanske. Nu orkar jag inte skriva mer, ont som fan i handleden.
PUSS!
/- dagens outfit. Vår väder ute, så klart som fan blir det vår kläder!


/- Pimped!


/- 12 dagar kvar tills jag fyller 18! IIIIIIIH


/- Jag älskar dig baby, som jag aldrig älskat förut, du är allt jag någonsin vill ha, allt jag någonsin längtat efter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback