ღ Ehu......

Sitter och kikar big brooother.. Fan det bästa som finns.
Min helg har jag spenderat med mitt hjärta.
I fredags så blev det lite öl drickning hos Johannes, det va faktiskt riktigt trevligt.
I lördags stack jag hem för att äta middag med tjocka feta släkten, älggryta, kändes fan som att jag åt en hel älg för fyfan va mätt jag blev, hade så ont i magen :( Sen senare mot kvällen så stack jag tillbaka till Nicklas och hade en hemma-mys kväll där som va helt toppen.
Idag steg vi upp rätt tidigt, och medans Nicklas va nere och snackade med personalen och åt så passade jag på att städa lägenheten. Och FY va fint det blir när jag har varit i farten :D Såg fan ut som ett nytt ställe när jag va klar. Ska fan börja ta betalt för att städa där! heheuuuuu. Men nu är jag hemma, varit nere hos lilla Bobin och kikat hur han ha det och varit lite social.
Bra helg, kunde väl varit bättre men bra bra va den!
Hoppas ni med haft en bra helg, så tar vi nya tag för skolveckan! HOHO.
PÖSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback