❦ Suprise!

Ja ni, det va verkligen inte igår jag uppdaterade denna bloggen.
Har inte ens tänkt på att skriva, inte haft ork.
Men nu passar jag på, medans jag väntar på Kimberly!

JAHOPP! Som alltid så står det stopp i skallen, har maaaassa att berätta för det har hänt sjukt mycket. Men vet inte hur jag ska skriva det på ett bra sätt xD
Haha, får bli lite små historier då och då fan.

Har slått ner mitt arsle i Kimberlys säng i Hultsfred! Yes, I'M BACK!
& igår va det vilt, lämnade Kimberly ensam inatt och gick till en pojk istället. SNÄLLT va? :D
Vaknade dock upp med en fet bakfylla.

KIMBERLY HAR FUCKING INGET BALSAM, mitt hår är sjukt trassligt :'( På tal om inget liksom.
Ja, jag är rödhårig igen! Dumt gjort, skulle haft mitt blonda. Nu kan jag aldrig gå tillbaka till blonda dagar! Iiiisch.

Hehe, meeeeeeen. Nu ska jag typ fixa mig lite, slänga på mig kläder och föna håret. Sen dra och köpa Cola! Har varit så sugen på det heeeeeela morgonen, så nu blir det ta tummen ut röven och vandra till ica!
Så får vi se om vi träffar någon sötnos på vägen ;>

Bilder kommer jag lägga ut en massa nu, som förlåt för att jag bara skriver skit ;D


/- har varit på Öland! Och såhär roligt hade jag och Sanna på vägen dit ;D


/- Har varit i Kroatien.


/- Har varit helt jävla galen.


/- Har feeeeeestat!


/- Har snaggat mig!


/- Har förälskat mig i en piercing :o


/- Grodyngel! Va sjukt gött, kittligt!


/- Har varit med min fina!


/- Har varit mega full.


/- MIDSOMMARFIN!


/- Har aldrig druckit så mycket öl som jag gjort denna sommaren. MUMS!


/- Har blivit kär.

Aja, SHO BRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback