❦ Gott, gott, mega GOTT.

Idag har jag bakat enda sedan jag vaknade ^^ Bakade åh, den godaste jävla bakelsen någonsin. HELT UNDERBAR. Kanske är snäll och skickar en länk längre ner ;) hehhehe.

Sen så va Andreas en ängel och kom hit med ett ciggpack, så tack vare honom har min dag varit helt kanon!

Nu ska jag och mamma åka och handla, så jag kan göra rabarberpaj på nyplockade rabarber B) hihihih

Hoppas även att Jennifer och Sebbe kommer hem snart så dom kan komma på fika och smaka mina underbara mästerverk! hehe, behöver beröm förfan!

Men nu orkar jag inte, så.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback