❦ Alla mina tankar till Norge!

Hej, hallå!

Har börjat få tillbaka alla mina läsare som jag hade när jag slutade uppdatera, så känner att nu, nu får jag börja sköta detta :) Ju mer läsare man har desto mer motiverad blir man till att skriva. Tycker det är skitkul! :)

Tråkigt nog är jag fortfarande sjuk, och tågresan hem var inget roligt. Dock gick den rätt snabbt då jag satt och spelade Wolfenstein hela vägen. Har verkligen blivit beroende av det där jävla spelet asså, pröva det vettja!

Jaja, har läst tidningar typ enda sen jag vaknade - Blir så jävla ledsen, det verkligen hugger i hjärtat när man läser om den stora tragedin som har hänt i Oslo och på Utøya. Det finns männsikor till allt, men detta? alltså, vem fan är så jävla pantad i hela skallen? Klär ut sig till en polis, lurar ungdomarna totalt till sin egen död. Ord som "kom hit och lek lite" när han sjuter, jublar av lycka efter morden? Hjärntvättad kille. Idiot.

Nu kom min lillebror in, vi ska spela Wolfenstein. Söt kille.

Så, ha det bra tills jag uppdaterar igen!

Puss på en bitches <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här.

Har du något på hjärtat? Då tycker jag att du ska dela med dig av det. Här kan du skriva precis vad du vill, frågor, egna tankar, ja vad som helst. Alla bloggare blir otroligt glada av kommentarer, så skriv på!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på hjärtat!

Trackback